آمورش کامپیوتر و ترفند
 
 

سلام به همه دوستان عزیز

در این بخش آموزش شبکه کردن چند کامپیوتر به وسیله وایرلس ( بدون سیم ) رو آموزش میدم. امیدوارم مفید واقع بشه

 

همان طور که میدانید فناوری وایرلس در تمامی دستگاه های الکترونیکی از جمله LapTop ها و تلفن های همراه هوشمند و کامپیوترهای رومیزی و حتی کنسول های بازی وجود دارند.

 

 شبکه های وایرلس بر خلاف شبکه های سیمی از نظر مکان محدود نیستند و همیشه و همه جا در دسترس هستند. مانند شبکه های تلفن همراه, شما در هر جای دنیا که باشید میتونید از این شبکه بدون محدودیت مکانی استفاده کنید.


 

 قبلا در [Only registered and activated users can see links. ] قسمت شبکه کردن دو کامپیوتر را به وسیله کابل با یکدیگر آموختیم اما برای شبکه کردن چند کامپیوتر به وسیله کابل به تجهیزاتی از جمله هاب شبکه و سویچ نیاز هست که اصلا به سرفه نیست !

 
 

در شبکه وایرلس شما برای اتصال چند کامپیوتر نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارید در این روش شما با ساختن یک شبکه Ad Hoc میتونید چندین کامپیوتر را با هم شبکه کنید وحتی اینترنت را به راحتی بین کامپیوترها به اشتراک بگذارید.  



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آمورش کامپیوتر و ترفند و آدرس rct.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 56510
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1